Fredda-lödda

Två lediga dagar… och hur spenderas dessa bäst? Jomen igår åkte jag upp till mina föräldrar och spenderade dagen i Roslagen 🌹

(null)
Såklart! Resgodis 🍬

Det hände väl inte så jättemycket, jag letade svamp och hittade typ fem minitrattisar vilka jag fräste upp i en kastrull, samma kastrull som jag värmde lunch-köttfärssåsen i.

(null)
Kan inte fatta att det var det enda kortet jag tog!!!

Jag skjutsade mor till sjukgymnasten och vi handlade. Sen fixade vi kylen och åt räkor och jag gjorde lasagne som de kan mumsa på senare i veckan. Kom hem sent, det är ju drygt två timmar enkelresa upp.

Tyckte det var onödigt tidigt att gå upp imorse, men jag ville ändå följa med och dra upp båten till vinterförvaring.

(null)
Soluppgång typ 🌞 

Det blev en bra förmiddag och jag fick både åka båt och traktor 🚜🛥

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Resten av dagen har jag knypplat svamp!

(null)

Försöker förfina mitt mönster och har fått två förfrågningar på det efter en annons på Facebook som handlade om en kurs. 

(null)
Det är jag som har Knyppelpinnarnas Facebook-konto och använde här min egen bild med mina svampar 🍄 Detta har generat frågor om mönstret vilket gjort mig glad… men det är ju bara mitt eget skissande än så länge 🍄

(null)

(null)

Kvällen har bjudit på promenad med grabbarna och sushi som maken köpte hem efter en jour-utryckning 🦜 🍣 

Nu längtar jag efter att han kan släppa datorn och krypa ner i badtunnan med mig ‼️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0