Fy apan…

… vad trött jag varit idag. Vaknade en gång i timmen inatt och klev upp fem för att vara på jobbet i god tid till ett möte kl 8.00. Mottagning 10-12 och efter lunch jobbade jag på till strax före 17. Dagen har varit riktigt bra, och beröm har jag fått vilket gjort mig jätteglad. Jag har lite svårt att ta emot beröm, blir lite blyg och vet inte vad jag ska säga lixom… men jag blir glad. 

Hemvägen kändes som en enda stor gäspning, men jag tog mig i kragen och gjorde en stor köttfärssås varav minst hälften ska bli lasagne. Men idag blev det köttfärssås och spaghetti till maken, köttfärssås med rårivna morötter och banan till mig 🥕🍌 

Det blev ingen tv och ingen svampknyppling ikväll, jag pratade en god stund med yngsta dottern istället… och hann ut med dogsen före pannlampsgänget!

💤 Halleluja‼️ Sängtajm 💤 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0