Men vicken söndag det blev 😍

Sov urdÄligt inatt och nÀr jag satte mig i bilen halv Ätta visste jag inte hur jag skulle orka dagen
 men det blev en kanondag!

Innan gudstjĂ€nsten fick jag frĂ€scha upp mitt minne hur man dukar och dukar av nattvardsbordet. Det Ă€r jĂ€ttelĂ€ngesen jag gjorde det, men jag kom faktiskt ihĂ„g rĂ€tt bra efter en genomgĂ„ng. Det blev en fin gudstjĂ€nst, det Ă€r kul att fĂ„ medverka och jag uppskattar verkligen min kollegas predikningar. 

(null)

PĂ„ eftermiddagen satt jag i paviljongen med min knyppeldyna, njöt av solen och knypplade klart mitt svampbokmĂ€rke no2. Blev nĂ€stan helt nöjd. Tredje gĂ„ngen gillt kanske❓

(null)

(null)
Flugsvampen ska ha pĂ€rlor i hatten, Karl Johan ser inte lĂ€ngre sĂ„ överblommad ut och blodriskan blev inte helt bra, men bĂ€ttre. FĂ„r inte riktigt till svampfötterna đŸ€”

Lagade varmkorv, potatismos och lökringar till middag, sen Ă„kte jag pĂ„ knyppelkurs. Vi har inte setts sen förra vĂ„ren. DĂ„ valde tre att stanna hemma pga pandemin medan tre gick klart kursen. NĂ„n gĂ„ng kom bara en elev
 men ikvĂ€ll var vi sju stycken med mig! En helt nybörjare. Det var verkligen jĂ€ttekul att fĂ„ leda in henne pĂ„ sin knypplarbana📍

(null)

NĂ€r jag kom hem lĂ„g maken redan i badtunnan. Det blev en skön timme i den innan maken kröp i koj och jag försökte titta pĂ„ tv en stund, men jag Ă€r för trött. Nu har hundarna varit ute och jag ska gĂ„ och lĂ€gga mig istĂ€llet för att halvligga hĂ€r och slumra đŸ’€ 

(null)     

❀ Godnatt vĂ€rlden ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0