Påskpyssel

Min dag började med provtagning och fortsatte med tandläkarbesök. Nu hoppas jag slippa gå dit på ett tag. Det blev lite stressigt för de var underbemannade på provtagningen och jag fick vänta en timme, kom in fem minuter före jag skulle vara hos tandläkaren. Fem minuter sen och halvspringande ringde jag tandläkaren att jag var på väg. Kom dit 10 min sen och slängde mig i stolen. 20 ilande minuter senare satt kronan på plats och jag i bilen 🦷 Jag hann inte ens börja oroa mig. Sååå skönt!

(null)
Hade en grym tur med parkeringsplats i brådskan 🍀 

Resten av dagen har varit betydligt trevligare! Efter att ha jobbat i Hovsjö en stund förberedde jag Hantverksgruppen. Idag kom en kvinna och visade oss hur man kan dekorera ägg. Decoupage kallas det och det är tydligen vanligt att dekorera påskäggen i den tekniken i öst. Jag kokade 30 ägg och nästan alla gick åt. Jätteroligt och det blev ett fantastiskt resultat. Jag kommer nog att gå och kika på servetter framöver 😍

(null)

(null)

(null)

(null)
Allas ägg samlade

Kom hem halv sju och fixade middag medan maken fixade med båten. Nu är det bara en tidsfråga innan vi får den i sjön 💦

Trött och nöjd. Hopp i säng, kanske?

(null)

(null)
Så här blev mina fyra 🥚 sett från två sidor 🥚



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0