5 april

Fick skrapa en isbalk av bilen imorse. Somnade till rassel av hagel mot husbilens tak men blev ändå förvånad över mängden snö som kommit när jag vaknade.

(null)

(null)

Budgetmöten hela förmiddagen och sen en härlig lunch på Royal India med kollegan. De levererade smaskens även idag 🌶🌶 😋

(null)

Himlans bra hantverksgrupp på em. Ännu en ny deltagare och jag lärde känna en annan bättre, en kvinna som sytt bla stolor och mässhakar vilket jag vill veta mer om. Påskens figurer börjar bli färdiga och vi mätte lite inför en ev. ny altarduk. 

(null)

Avslutade med ett samtal som gav tillbaka ❤️

Maken pluggar i husbilen och jag har haft en lugn kväll hemma - gjort absolut ingenting!

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0