Provenad

Kommer inte på nån rubrik idag. Kom till jobbet stressad och lite ledsen, men möttes av en förstående kollega. Livet är ett äventyr, ibland ⬆️ ibland ⤵️ ibland ↩️ ibland ↗️ Ja, ni fattar 🤗 

Jag och en annan kollega gav oss strax efter ut på prov-enad. På annandagen ska jag ha en Emmausvandring från Hovsjö kyrka till Tveta kyrka och min kollega ska fixa smörgåstårta vid framkomst och ännu en annan kollega mässa. Provenaden var nära att ställas in pga väderleksrapporten men vi chansade och det blev jättebra. Aningens snö, aningens blåst men mest inte.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi gick vägen längs sjön Måsnaren dit och genom allén tillbaka.

I övrigt blev torsdagen bra, liksom alla torsdagar i Hovsjö. Underbara samtal och fin stämning, härlig gudstjänst med bra predikan, gott fika. 

(null)

Kom hem efter kl sex och lagade köttfärssås efter vovvenad. Försökt förfärdiga Ellas filt, men få nog ge mig för kvällen. Bara några varv kvar, men varven blir ju bara längre och längre 😄

(null)

Kvällspromenaden blev ett forcerande i snö. Nån pratade om 13 mm, här har vi fått mer än så ikväll. Lite less på vinter 🥶 

(null)

Dax att logga ut.

❄️ Godnatt världen 🥶




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0