Från Trollhättan

Ännu en intensiv konferensdag. Efter frukost och morgonbön fick vi en intressant föreläsning av Per Brinkemo som jämförde klan och stat.

(null)

Eftersom vi skulle åka ett tidigare tåg men ville fylla tiden var vi lite busiga och plankade in på en workshop vi inte anmält oss till - Reparativ rättvisa, om försoning. Vi var välkomna 😉 Liksom workshopen om avhopparverksamheten igår gick denna direkt till hjärtat.

(null)

Vi gick från högskolan över torget till en bistro, Oskar tror jag att det hette, där vi åt husmanskost 😋

(null)
Wallenbergare med potatismos 😁

Sen hämtade vi väskorna i hotellets bagaeutlämning och gick till tåget. Byte i G-borg… och som vanligt gick hemresan fortare är iväg-resan och den fjärde disktrasan blev nästan klar. Jag och kollegan hämtades av hennes man och så kunde jag hämta upp min bil som bott hos henne sen i tisdsgs. Åkte riks-1:an hem, kontemplerade och njöt av en frikostigare natur än motorvägen bju’r på.

Maken hade köpt yakiniku och vi har badat tunna.

🍃🌸🍃 Godnatt världen 🍃🌸🍃





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0