8 april

En ska väl int’ hålla på att skriva blogg när en mest är sur och stressad… men det är ju oxå en del av livet. Livet består ju av både bättre och sämre dagar. Mina dagar är iof bra, men lite väl fullmatade.

(null)
Morgonpromenad
 
Åkte hemifrån i ett antal cm snö. Trist i april, tycker jag. Diakonikonferens på fm och sen gick jag på lunchmusiken. Det var underbart 😍 

(null)
Ingen snö Södertälje 

(null)

Efter lunch jobbade jag administrativt en stund innan jag tog emot ett besök. Efterarbete och kom från jobbet halv fem.

Lite trött och sliten, fryser och har ont i kroppen. Snön vräker ner ❄️

(null)

Jag tror jag ska virka babyfilt en stund… 🧶 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0