Igen: spring-onsdag

(null)
Tappra tussilago 💛

Möte, andakt och en vĂ€lbesökt mottagning pĂ„ fm. Fick ett litet utbrott nĂ€r vi fortfarande inte fĂ„tt toner till skrivaren utan fick springa till skrivare pĂ„ andra vĂ„ningar i huset nĂ€r konfidenter behövde fĂ„ ut sina papper. 12 vĂ„ningar visade stegrĂ€knaren 👣 Lika irriterande som förmodligen hĂ€lsosamt? Efter efterarbetet hade jag nĂ€stan 30 minuter pĂ„ mig att fixa lunch. Det gjorde jag hos indiern i gallerian, för dĂ€r fĂ„r man maten fort.

(null)
Tikka masala 

Hann byta nĂ„gra ord med kollegan innan första bokade besöket. Fixade sen admin jag inte hann med före lunchen och fortsatte sen till andra bokade besöket, nu i Hovsjö. PĂ„ vĂ€g hem ringde hen att hen glömt en sak i kyrkan dĂ„ jag fick vĂ€nda tillbaka.

Var otroligt glad att jag bett maken fixa middag. Det blev orange chicken och stekt ris frĂ„n Chopchop, yakinikun spar jag till imorgon🍛

(null)
SĂ€llskapet har utökas 🩌 🩌 

🌍 Godnatt vĂ€rlden đŸŒŽ

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0