Valborg

Nej, vi har inte firat men haft trevligt ändå. På förmiddagen åkte vi och köpte ett par krukor och pimpsten, sen åkte vi iväg på långpromenad i tallskogen jag blivit så förtjust i.

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi kom hem fixade vi lite lunch, jag bakade bananbröd åt maken som åker bort imorgon, maken gick ut och polerade husbilstaket medan jag sydde påsar till husbilsmöblerna så de kan färdas lite skyddade i lastutrymmet.

(null)

(null)

Det blev lite tyg över så jag sydde ett skedfodral till äldsta dotterns pojkvän. Han har önskat sig fem stycken och nu blev ett gjort och jag började på nr två.

(null)
Egen design inspirerad av en "sovsäck" för knyppelpinnar jag fick för ett tag sen

La ner symaskinsjobbet när jag hörde att Polisskolan började på tv, då blev det lite virknål istället. Två disktrasor blev nästan-klara 😄

(null)
(null)

Nu ska jag iallafall försöka sova. Imorgon jobb ⛪️ 

🌸 Godnatt världen 🍃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0