ZztrezZ

Jösses vilken hemsk dag! Började skriva längsta värsta listan igårkväll och den har fyllts på under dagen varefter jag kunnat bocka av ✅ Jobbgrejer som jag nästan tappar greppet om och föreningsarbete som växer och så min privata sfär som jag börjat måna alltmer om. Jag vill umgås som en vanlig person! Nåväl, nu i kvällningen kan jag se att det mesta gick i lås. Har lite kvar som jag borde hinna imorgonbitti innan vi, ett gäng från jobbet, åker på konferens. 

(null)
Guggelutts fiskar funkar  precis som Pavlovs hundar. En vecka efter att jag började fästa deras mat-tabletter på akvariets ruta ställer de sig på kö när jag börjar röra mig i huset och väntar på frukosten 😄 Nu är de så orädda att de "tuttar" på mina fingrar  😃 Man har inte roligare än man gör sig 😁

(null)

⚡️ Godnatt världen 💥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0