En dag på sjön

En alltigenom härlig dag. Vi väcktes vid sex av en kissnödig hund och maken gick ut. Nästa gång han var ute och jag stod i frukostbestyr hade klockan passerat nio.

(null)

(null)

Vi har badat mycket idag. Ragnar har tyckt vädret varit härligt medan hundarna hållit sig undan solen. Jag har, förutom badat, knypplat och nåltovat.

Fiskgjusen dyker
Löjorna flyr rasslande
…middan i klorna

(null)

(null)
En av deltagarna i hantverksgruppen började tova en häll-bakgrund till min knyppling, sen fick jag ullen och låna dyna och nål för att förfärdiga en häll. 

(null)
Hunden blev klar, jägaren och bågen är klara sen tidigare 🏹 Nu har jag börjat med svärd och pil 🗡 De kommer att hänga ihop för synintryckets skull.

Jag fixade tacos till middag 🌮 Kvällen är lika lugn som dagen varit. Temperaturen faller i takt med solen 🌞 

(null)

(null)

🌞 Life is good 💦




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0