Jobba hemifrån

Det är verkligen stora fördelar när möjligheten finns. Man får sova en timme längre, man spar bränsle och är miljövänlig, man spar på sin egen energi och är dessutom mer effektiv än på jobbet 🥱⛽️ 🚙 ‼️ Det skulle inte vara roligt att jobba hemifrån jämt, men en eller två dagar i veckan beroende på omständigheterna är perfekt. Extra skönt var det idag när jag sov dåligt inatt…

(null)
Varför ligger tordyveln på rygg?

Men jag hann med det jag tänkt och lite till. Jobbade en stund in på kvällen för att känna att jag har kommande gudstjänst under kontroll. På jobbet får jag sällan det lugn jag behöver och jag vet inte när jag kan jobba hemifrån nästa gång. 

Droppar
i olika skepnader
Regn, svett och tårar

Fixade pyttipanna när maken kom hem och jobbade, som sagt, lite till på kvällen när han gått till grannen för att meka bil.

Nu NCIS, snart promenad och sen bingen 💤 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0