Onsda

Morgonen andades "tung suck" redan på morgonaden. Varmt tidigt och luften fuktig som i en ångbastu, men dagen blev bra ändå. Bra möte med diakonerna på morgonen, mottagning i två timmar dit ingen kom men jag hann med massa annat.

(null)
Satt i väntrummet även idag. Himla trevligt ställe att jobba ifrån.

När jag låst in, plockat undan osv efter mottagningen hade jag en fantastisk lunch på café Tratten med en kollega 🥘 Vi pratade mycket sommarminnen ❤️

(null)
Ett fantastiskt syn- och hörselminne jag bär med mig från Strömsholms kanal

(null)
Wok med biff 👌

Jag gick in på Gårdscafeet men kilade ut lika snabbt igen. Vaktmästaren i kyrkan behövde hjälp så jag gick dit då jag kunde täckas vi upp på caféet. En skadad duva behövde komma till veterinär och jag älskar den uppslutning som blev. Jag täcktes upp på caféet och innan vaktmästaren kom tillbaka kom fler för attt kolla om det täckts upp i kyrkan. Liv är viktigt, men den skadade duvan var för skadad och fick avlivas, tyvärr.

Var med ca 45 min på caféet och hann sen jobba klart innan jag åkte halv fem 🕟 En lugn kväll där maken kom hem sent och jag fixade våfflor till middag  🧇 

(null)

Har slumrat en stund i paviljongen efter lite snack om golvklinkers i badrummet och en ev resa på vår 30-åriga bröllopsdag. Kan inte ens fatta att jag är så gammal 😅

Men nu har hundarna gjort sina ärenden för kvällen och jag kommer sova inom 10 minuter.

❤️ Tack för idag 🥘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0