En vanlig’ onsda’

Så vad finns att säga om dagen? Admin före mottagningen där det hände lite mer idag än tidigare mottagningar efter semestern. 

(null)
Så himla matchig idag  💚🤍💚🤍💚 Känns som om frissan blandade färg efter just denna tunika jag hade när jag var där.

Även efter lunch blev det admin. Nu är allt nästan klart inför de båda ikonmålarkurserna och min semester i november.

Sen åkte jag på ett härligt hembesök. Vilka pärlsmycken jag fick njuta!

(null)
De hade alla möjliga namn som coralling, herring bone osv. Särskilt förtjust blev jag i coralling 🐙

(null)

(null)

Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? Hur mycket får man inte lära sig? 

Hemmavid lagade jag "supergod torsk" (ett recept alltså), diskade och stickade lite på kompisens fot. Nånting säger mig att denna socka blir för stor 🧦 men bättre att bli klar än att även detta blir ett ufo (unfinnished object)

(null)

Såklart somnade jag vid Tvn med stickningen på magen, men nu har vovvarna fått göra sina ärenden och vi ska krypa i koj.

📿 Godnatt världen 🧿






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0