Sista dan i augusti

Hade sovmorgon till sju imorse 🕖 Den utnyttjade jag genom att gĂ„ upp och duscha 🚿 sen krypa ner mellan lakanen och surfa pĂ„ mobilen sĂ„ jag istĂ€llet plötsligt fick jĂ€ttebrĂ„ttom đŸ„â€â™€ïž Smart Guggelutt 🧠 PĂ„ vĂ€gen till "Att vara kyrka" i StrĂ€ngnĂ€s bestĂ€mde jag mig för att det Ă€r ok att vara dum ibland đŸ„ž

(null)

Vi har haft en heldagsutbildning i arbetslaget, med paus för lunch đŸ„™ Eftermiddagen började med guidad tur i domkyrkan och bön 🙏 

(null)

(null)

(null)
Anna har just fött jungfru Maria

(null)
RĂ€ven! 

(null)
Barnens hörna omgÀrdad av 800-Ärig kyrkokonst

(null)
Psalm 790

Lite opedagogiskt att ge en ganska krĂ€vande gruppuppgift i slutet av dagen, men vi rodde iland med den oxĂ„ đŸ„± 

Trött i huvudet beslöt jag Ă€ndĂ„ att fullfölja mina privatare planer 😅 Jag Ă„kte till kommunhuset och förtidsröstade ✅ 

(null)


 och köpte Ă€gg pĂ„ Linas đŸ„š 

PĂ„ vĂ„r uppfart har ett fĂ„gelfrö vĂ€xt upp till en liten solros đŸŒ» Vi har parkerat försiktigt och vĂ„rdar den ömt 🚙 Idag nĂ€r jag kom hem hade den nĂ€stan börjat blomma đŸŒ»

(null)

IkvĂ€ll lagade maken maten, han gör nĂ€mligen "heta rĂ€kor" bĂ€st 🩐 IkvĂ€ll har jag broderat lite pĂ„ sockan vid Tvn 🧩 Är inte helt nöjd, men 6 st Lilla My kan inte bli lika bra, sĂ„ jag tĂ€nker att jag övar lite och började med den sĂ€msta 😂

(null)

Sista haikun för

augusti mĂ„nad, ser fram 

emot november


NĂ„, en haikusanning dĂ„ jag ser fram emot nĂ€sta utmaning, i övrigt Ă€r vĂ€l inte november den roligaste mĂ„naden đŸ€” 

đŸŒ» Godnatt vĂ€rlden đŸŒ»



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0