Sista måndan i augusti

Började arbetsdagen med möte, sen admin. Har fått ut all info som ska ut inför ikonmålarkurserna nu och har börjat ta emot anmälningar.

(null)
Tänk att orkidén jag fick när jag började 23 augusti förra året forfarande blommar utan uppehåll, men på ny stängel nu 🌸

Besök på em och kollegiala samtal samt ytterligare admin. Besöksschemat för vår diakondag i september ser ut att bli suverän!

Handlade och tankade på hemvägen och lagade chili con carne till middag 🥘 

(null)
Det var många år sen vi gjorde chili con carne senast. Smaskens med sting 🌶🌶

(null)
Tog ut min morsdagsglass idag. Har sparat den till "ett särskilt tillfälle" som typ aldrig kommer. Himlans god var den 😋 

Har inte riktigt vaknat idag i gråvädret, hoppas få somna gott nu 💤 

Grådaskigt ute
Ögonen vill inte
Inte heller jag 


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Jag såg i tidigare inlägg att du hade ett mönster till pippitröjan. Om du har det kvar undrar jag om du vill skicka det till mig. Mvh Therese

Svar: Hej Therese!Jag har mailat dig men ej fått svar.
MVH
Guggelutt

2022-08-31 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0