Sista tisdan i augusti

Gudstjänsplanering, besök och mer planering, sen åkte jag till Hovsjö och åt lunch med kollegorna. Hantverksgrupp på em. Lärde ännu en kvinna att knyppla och det är så kul att det blir lite språkcafé av det oxå.

Fattar dock inte varför jag är så trött. Det började under senaste värmeböljan med hög luftfuktighet… Jag skyller på hösten, den fina sommaren ligger till större delen bakom oss 😢 Peppade mig på jobbet genom att läsa på två lappar jag hittade i kartongerna jag släpade dit förra veckan och hängde upp på min anslagstavla. 

(null)
Konfirmander i Spånga

(null)
Utvärdering med förra chefen

Och ikväll har jag oxå bokat in två luncher i slutet av veckan. Fler kommer! Operation: upp-piggning 😃

Nu har jag gått en sväng med hundarna och sängen hägrar. Får sova lite längre imorgon 💤 

Rosa himmel
när regnskyar drar bort och
solen går igenom 

(null)
Söndagens solnedgång 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0