Kylslaget

(null)
Det var kallt imorse och snöröken låg över Tosterön 

… eller kanske snarare högt blodtryck 🩸

(null)
Väderappen envisades med -10!

Det rök lite ur öronen, kan vi säga, på arbetsmorgonen när man blivit förespeglad att samtliga är med på tåget, men sen visar det att så är inte fallet. Men det löste sig med utomstående aktörer på fm till "förmån" för att mina kollegor fick jobba med det jag tänkt hinna med. Jag fick efter ansträngning ut LT-klappens presentkort men andra fick packa dem. Nu hoppas jag, efter mailväxling, att vi kan få presentera vad vi håller på med så vi kan hitta en bättre lösning. 

Efter lunch åkte jag på friskvård - fotvård och massage… med fina arbetskamraters godkännande. 

(null)

(null)

Det var U N D E R B A R T 💝 Åkte hemåt med ett flertal telefonsamtal i luren. 

(null)
Fixade "grisfötter" till middag och tänkte på mormor (1903-1999)

Lugn kväll vid Tvn.

(null)
"Sensuella Isabella"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0