Lucia đŸ•ŻïžđŸ•ŻïžđŸ•ŻïžđŸ•ŻïžđŸ•Żïž

Imorse vaknade jag halv sex 🕠 Lite undrar jag om det fortfarande Ă€r jetlag eller om det Ă€r en begynnande stress? Jag Ă€r ju inne i Ă„rets (för mig) tvĂ„ mest stressiga veckor, och Ă€ven om jag fortfarande Ă€r avslappnad i kroppen sitter nog en hel del i huvudet - Glöm inte det, och det, det och det.

Arbetsdagen blev lÄng. Förutom admin hÀr och dÀr packade vi godis och jag hade samtal pÄ fm i RagnhildsgÄrden.

(null)

Lunch pÄ indiska med kollegan och hantverksgrupp i Hovsjö.

(null) 

(null)

Sen tillbaka till RagnhildsgĂ„rden och rullade ut vagnen för att sĂ€lja glögg, kakor och luffarslöjd till förmĂ„n för LT-klappen pĂ„ torget.

(null)

(null)

Vi skulle stĂ„tt till 19.00 men gav upp strax efter sex 🕕 Det var -11 och vĂ€ldigt lite folk ute. 

(null)
Vi har fÄtt en fantastiskt fin isskulptur pÄ torget

Halv sju satte jag mig i bilen och Ă„kte till makens jobb. Jag hade köpt med mig en kanna överbliven glögg som vi drack av i kontrollrummet i ett försök att fĂ„ upp vĂ€rmen. Trots lĂ„ngkalsonger och raggsockor var jag fortfarande sĂ„ djupfryst att jag hade svĂ„rt att komma uppför trappor, men jag tog ut hundarna pĂ„ promenad eftersom maken Ă€r fast vid pannorna. Nu ligger jag nerbĂ€ddad i en varm husbil och hoppas att jag tinat upp nĂ€r jag vaknar imorgonbitti 😝

đŸ•Żïž Godnatt SödertĂ€lje med omnejd đŸ•Żïž


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0