Uppesittarkväll

Sov länge imorse och det var så skönt, men efter ett samtal med mamma bestämde vi att jag inte skulle åka dit idag. Jag har varit utsatt för så pass mycket smitta under veckan att vi bestämde att göra en rokad 🦠 Jag åker dit på tisdag istället, så jobbade jag hemifrån idag. Om jag fortfarande är frisk på tisdag borde jag ha klarat mig för stunden. Det blev en del telefonsamtal, mail och en grund till gudstjänsten på torsdag. Betraktelsen spårade ur och blev nåt helt annat än ursprungstanken, vi får se var slutprodukten hamnar. 

När jag sen skulle köra iväg var bilen fullständigt nerfryst och gick knappt att komma in i, inklusive tanklocket när jag väl kommit så långt som till macken, så jag blev sen till uppesittarkvällen hos yngsta. Väl där fick vi en jättetrevlig kväll med jättegod mat. En vinst blev det oxå, dotterns svärmor vann en Sverigelott 🇸🇪 

(null)

(null)

(null)
Kvällspromenad på tomma gator

Nu har vi anlänt husbilen. Här sover vi inatt så jag sparar en halvtimme både inatt och imorgonbitti.

💤 Zov gott 💤 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0