På äventyr

Himlabra fredag 😇 Hemarbete inför våren och restriktionshävningarna. 

Mitt på dagen ringde sonen att de kommit hem från BB och jag fick komma dit. Jag gjorde klart jobbet och det som skulle göras inför kvällen, tog några timmar ur timbanken, plockade med mig sockorna jag stickat till barnen och gose-kaninen som maken köpt. Han har köpt en "nalle" till varje barnbarns födelse. Två gånger har nallen blivit en kanin och en gång en gul anka istället. Det var så underbart att få träffa lilla nya tjejen 😍

Avspänd i min famn

En ny liten människa 

Så kom leendet


(null)

Efter en mysig timme med mina två minsta och deras föräldrar åkte jag hem igen. 

(null)
William och jag klädde på kaninen 🧦😂

Maken och jag packade ut i husbilen och körde iväg på äventyr. Vi behöver lite miljöombyte 🚐

Ikväll bor vi på en ställplats i Västerås gästhamn.

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0