7 februari

Jösses vad trött jag är! Hade tandläkartid imorse och var lugn med det. Jag tuggade i mig en halv tand när vi var på la Gomera och jag trodde att vi bara skulle göra en avgjutning idag och spara det tuffa jobbet till nästa gång. Så fel jag hade. Det blev bedövning och filande och borrande och skrapande, SEN blev det avgjutning. 50 minuter senare vinglade jag ut helt slut. Jag berömde både tandläkaren och tandsköterskan för de är underbara, de hanterar min tandläkarskräck perfekt 🦷 

(null)

… men jag har inte riktigt varit människa efter besöket. Jag har tackochlov jobbat hemifrån och kunnat sitta under en varm filt. Det som skulle bli gjort blev gjort, hundarna fick sina kissenader och jag lagade torskrygg till middag. Det blir lättuggat framöver eftersom jag inte får tugga på vänster sida där den tillfälliga kronan nu sitter. Återbesök i slutet av februari då den permanenta kronan ska dit. 

Maken är kvar på jobbet och jag har varit ute sistanaden. Har krupit ner under täcket och sover nog snart‼️

Stjärnklar natthimmel
Månen i första kvarter
Kurar under filt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0