Det snöar klister

Usch vilken hopplös dag. Bokade om eftermiddagens besök med hänsvisning till vädret och jobbade hemifrån hela dagen  istället. Maken som åkte före klockan sex hade det tagit dubbelt så lång tid för att komma till jobbet 🕕 

Det snöar klister

och det snöar sidledes

Franklin i farten 😫

 

(null)
Utedass i all ära men nu vill vi hem HEM 🏠 


(null)
Jamen hallå våren, här står jag och kurar  🌷 Var tog du vägen? 

Tänkte att det skulle bli bättre under dagen, men det har bara blivit värre 😫 Stod en stund i ett blåshål och lät vinden och snön piska mig, istappar i håret. Mäktigt! 

(null)
Stickat klart Lunas sockor och dekorerat en disktrasa ikväll

Hoppas verkligen att jag får bilen ur vallen av blötsnö imorgonbitti! Har skottat en smal gång från trappen ner till vägen och sopat rent bilen så gott jag kunnat nu ikväll, men att skotta fram bilen var mer än ryggen klarade av. 

(null)
Slöa gänget 💙💙💙Så har vi haft det idag 😫 

Maken blir kvar på jobbet pga det jobbiga vädret. 

❄️ Godnatt världen 🧹


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0