Kreativ onsdag

Kreativitet -

När fantasin får flöda

utan hinder


Somnade himlans gott före kl 21.00 igår, men Bamse var orolig inatt. Han flåsade och kliade sig och slickade på tassarna. Jag gick upp och konstaterade att den ena vattenskålen var tom och det var tydligen bara den som dög att dricka ur. Medan han drack klädde jag på mig och så gick vi ut en promenad. Klockan var kvart i två när jag kom in, sen var det tji omöjligt att somna om. Vid tre gick jag upp igen och började bläddra bland sociala medier och läste Aftonbladet digitalt. Vägrade ligga och snurrra som jag gjorde igårnatt… men innan väckarklockan ringde fick jag ändå ytterligare några timmars sömn.

(null)
St Ragnhild i vinterskrud 
 
Arbetsdagen blev bra. Några besök på mottagningen och hann i övrigt lite annat. Lunchmässa och lunch med kollegor, sen planering. Först planering inför vår söndag i april med kreativ bibelläsning…

(null)

… och sen inför Världsböndagen nästa fredag.

Blev kvar på jobbet till halv sex, sen blev det brått att hämta hundarna från dagis.

Fläskfilé provencale till middag. Har precis upptäckt hur gott det är med sötpotatis 🍠 

🌎 Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0