Vad 3,5h kan göra đŸ„°

Och ljuset vinner över mörkret! 3,5 timme mer dag Ă€n vinterns mörkaste dag! 

Det har jag firat med att tillbringa 3,5 timme hos vĂ€rldens bĂ€sta frissa. Henne har jag gĂ„tt till i mĂ„nga Ă„r. Det började för mĂ„nga Ă„r sen nĂ€r jag gick över torget i Högdalen för att bestĂ€lla en frissatid nĂ€r jag jobbade i Vantör, efter det har jag följt efter henne pĂ„ fem stĂ€llen. Stalking de lux, men jag tror att hon gillar mig oxĂ„ đŸ„°


Ett hÀrligt besök

hos vÀrldens bÀsta frissa -

Jag blev ny igen 😍


(null)

Efter frukost körde jag upp make och hundar till svĂ€rmor och tillbringade sen en stund hos son, svĂ€rdotter och barnbarn innan sonen körde in mig till frissan.

(null)
Ella har namnsdag idag đŸŒ·

Vi hade massor att avhandla, frissan och jag. NĂ€r jag var dĂ€r senast för tvĂ„ Ă„r sen var hennes salong ny och inte fĂ€rdig, nu Ă€r den superlĂ€cker! Hon berĂ€ttade hur hon hĂ€mtat sina i Ă„lder Ă€ldsta kunder under pandemin för att de skulle kunna fortsĂ€tta vara fina i isoleringen. Hon Ă€r fantastisk pĂ„ massor av sĂ€tt!

(null)
Fönstren med de lÀckra blomkrukorna!

(null)
LocktĂ„ngshĂ„llaren! Speglarna missade jag att fota liksom andra fantastiskt roliga inredningsdetaljer 😅

Jag kĂ€nde mig jĂ€ttefin nĂ€r sonen hĂ€mtade upp mig igen, men grĂ„/blonda slingor och en ocean blue slinga som bryter av. JĂ€ttekul att fĂ„ kĂ€nna sig som en Guggelutt igen đŸ””đŸ„°

(null)

(null)

Lagade nÄt pannbiffsaktigt till middag och sÄ har vi tillbringat ett par timmar vid Tvn.

🌎 Godnatt vĂ€rlden đŸŒ



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0