Full rusch-dag

(null)
Min almanackas vecko-visdom träffade rätt idag 🥰

På morgonpromenaden föll ett fint vårregn. Det är lite tidigt att prata vår, men känslan infaller emellan varven, som imorse när regnet föll så fint och koltrasten sjöng vackert.

Väl på jobbet brakade det på. Möte, andakt, under mottagningstiden skrev jag protokollet från morgonens möte. Gick treitolv för att hinna med lunchmässan… så vackert ❤️

(null)

… sen 15minuterlunch innan date på apoteket, administration och själavård per telefon, skyddsombudsmöte och till sist möte om världsböndagen och affischbeställning 😅 Kom från jobbet efter fem.

(null)
Orkidéen jag fick av chefen 23/8 är nästan lika fantastisk som när jag fick den‼️

Ikväll fick vi fibern inkopplad. Fattar nada men lär mig säkert. Maken har skickat mig säng 💤 Jag protesterade inte 🥰 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0