Härlig torsdag

Tyvärr har jag inte fått träffa yngsta barnbarnet idag, men lika ledsen som jag är över det - lika glad är jag över den säkerhet som råder på BB över dessa våra allra yngsta ❤️ Säkerheten är A och O 👍

Förutom detta faktum har det varit en bra dag. Blev ertappad av nyaste kollegan när jag fäste trådarna i mina två yngsta barnbarns sockor på arbetstid imorse, hoppades ju på morgonen att jag skulle få träffa nyaste idag. Men sen rullade det på. Morgonens hembesök fick en oväntad vändning, vi lunchade med vår vaktis som fått nytt jobb…

(null)
Nattbakad högrev

(null)
En restaurang i hörnet av samma byggnad jag jobbar i, och aldrig sett 🤔

… och hade en fin vardagsgudstjänst på eftermiddagen.

(null)

Med arbetsrelaterade samtal i luren landade jag hemma efter fem. Lagade  fläskfille i limesås till middag och rullade  dadelbollar där jag uteslöt nötterna, öste på med kaffepulver och kakao samt rullade i kanel och kokos, och har därefter tillåtit mig slappa i fåtöljen 😍

(null)
Looks like shit…

(null)
taste heavenly 😋 

Är trött nu så det är väl dax att knoppa 💤 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0