Ingen vanlig dag… 🎶🍃🌺

(null)
Härlig fölsedagsfrukost med fruktsallad och bacon 😃

Rådjuret kom till fågelbordet lagom till jag skulle ut med hundarna så jag väntade lite. Han behöver väl den energi han kan få, och så är han snygg att se på oxå ❤️

(null)

Arbetsdagen har snurrat på. Pratade med några kollegor på morgonen, andakt och mottagning. Bara en besökare idag men jag hann som vanligt en massa annat, bland annat tre bokningar till olika konferenser. Spännande grejer i pipeline 😃 Eftermiddagen bjöd på samtal mm.

(null)
Gick på en fantastisk lunchmässa i St Ragnhild. Ljuset genom fönstren var fantastiskt och de båda kvinnliga prästerna sjöng som änglar i gudomlig akustik 👼 

Utöver jobb har jag blivit väldigt gratulerad. Alla mina barn och föräldrarna har ringt, syskonen smsat, mängder av vänner har skickat meddelanden på Facebook , Messenger och sms. Jättteroligt!

(null)
Ella, 1 v gammal log så fint när farmor pratade 👵🏻 

Tanken var att vi skulle ha gått ut ikväll, men maken mår inte bra efter de båda is-vurpor han gjort under veckan. Inget som syns men jag undrar om han inte fått åtminstone en hjärnskakning 🤕 Nåväl, ingen härhemma klagar på blomkålsgratäng med räkor och sparris, men jag är orolig över den envisa gubben 👨‍🦳

58 år
Att jag blivit så gammal
fast jag är så ung 

🌷Godnatt världen 💐

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0