Söndagsjobb

Angenämt, såklart! Idag har jag jobbat, först i mässan och avtackningen av en kollega som vi kommer att sakna samt välkomnandet av en annan kollega vi redan uppskattar, senare i samtal.

(null)
Prinsesstårta hade önskats 🍰 Prinsesstårta it is 🍰

Kom hem vid tre och fixade middag, sen knåpade jag ihop tio kycklinghuvuden till kvällens knyppelkurs 🐤 

(null)

Hur trött jag än må vara och emellanåt undra om detta är ett bra sätt att spendera söndagskvällar … så JA … när man kommer till ABF i Strängnäs och hejar på alla knyppelsugna skulle jag kunna göra detta sju kvällar i veckan. Vilken energikick! 

(null)
Sju elever av åtta och den frånvarande var hemma i Corona 🦠 Ikväll knypplades bokmaskar, kycklingar, smycken, julklockor, flätspets och får  🐑 Detta innebär allt från vävslag till rosenbotten 🌹

Somnade dock i soffan till Bigfoot och ville ingenting hellre än att slippa gå ut på sistanaden nu vid midnatt, men har man hundar så har man…

När man är trött
Är ingenting lätt
Vill bara sova!

… och inte supporta småvovvar som ska nosa på alla grässtrån som finns 😫

🌎 Godnatt vackra värld 🌍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0