Tahandommigsjälv-måndag

Det blev en härlig 

tahandommigsjälvmåndag

med zon och massage


Stack iväg tidigt på morgonen för provtagningen jag skippade i fredags. Var helt oförberedd på att jag skulle vägas, mätas och kissa oxå, men jag hade varken växt eller krympt och så lyckades klämma ut en skvätt. 

(null)

Jobbade på förmiddagen, tog några timmar ur timbanken och stack iväg på eftermiddagen. Första anhalt var hällristningen i Slagsta. Nu tänker jag så här att det blir tredje gången gillt nästa gång… Sigurdristningen funkar inte bildligt för den knyppling jag tänker mig och Slagstaristningen var föga förvånande snötäckt!

(null)

(null)
Några skålgropar syntes, det blir ju ingen rolig knyppling…

(null)
och fågelfötter, men de är ju inte så gamla.

Jag fortsatte till Huddinge där jag fick njuta helkropps- och ansiktsmassage innan jag for vidare till bästisen där vi lagade middag tillsammans och jag fick zonterapi.

(null)
Fiskgryta 😋 

Tog ett jobbsamtal på vägen ner till makens jobb, här sover vi i husbilen inatt 😃




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0