V-ås

Drömde underliga drömmar där min packning åkte tåg själv, bilnycklar och telefon försvann och en arbetskamrat sa att jag såg sur ut, varpå jag gick och ropade att jag var förvirrad och trött och alla andra arbetskamrater började applådera 🤔

Jag vaknade av en gråtande Rambo så jag klädde snabbt på mig och gick morgonpromenad. Vilken morgon 🌞

Solen stiger upp

och lyser en guldgata

över isflaken


(null)

(null)

(null)

(null)
Husbilen närmast är vår 🚐

(null)

(null)
Tassavtrycken på bryggan lös i solen

(null)
Vi har fin utsikt över wakeboard- banan

Efter frukost knackade det på dörren, det var en husbilsgranne som ville berätta att vi hade punka på ett däck. Vi gick ut och tittade på det, det var inte tomt, så vi åkte iväg till en mack och fyllde på luft. När vi ändå var ute och åkte svängde vi förbi Anundshög ❤️

(null)

(null)
Tvillingskeppen

(null)
Runstenen

(null)
Eriksgatan 

En stund efter vi kommit hem igen gick vi långpromenad längs vattnet.

(null)

(null)

(null)

(null)

Middag i husbilen, lite stickning och slappande har fått avrunda dagen 🧶 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0