Börjar dagen med haiku

Himlen så ljust blå

Fåglar kvittrar i solen 

Vinden doftar vår


Så såg det ut igår och jag jobbade med lite olika saker, men det roligaste var ändå Emmausvandringen jag håller på att knåpa ihop. På torsdag ska jag provgå sträckan mellan Hovsjö och Tveta tillsammans med en kollega. Jag har hittat bra texter oxå som jag ska anpassa till vandringen.


(null)

Från ökenvandringen i Sinai. Så strapatsrik kommer inte påskens Emmausvandring bli 🦯                


Till kvällen kom maken hem och jag lagade fläskfilé provencale. Det blev en helkväll vid Tvn.

Nu har vi en ny dag. En gråtrist dag. Det har regnat och snöat om varandra. Det får bli en vilodag tror jag!

De nakna träden

vajar och rister i vind

Utanför fönstret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0