Dilemma

Arbetsdilemma:
Ärva föregångarn’s jobb
eller skapa nytt 🤔

En ska int’ klaga, men reflektera bör man. Min arbetsdag gick inte alls efter plan men så blev annat gjort istället. Nu har jag iallafall bokat tid med chefen för vidare diskussion om min tjänsts innehåll och det känns bra. Har på en kollegas inrådan skrivit ner några punkter och mailat henne dem. Lysande förslag att förbereda även chefen💡 Jag menar, vi har väl alla råkat ut för att få veta hur föregångare arbetat och vad som varit bra och dåligt med det/dem… Det ska bli skönt att tillsammans med chefen få sätta ramarna kring min tjänst nu.

Förutom arbetet har jag skickat iväg årsmöteshandlingarna till styrelsen i Knyppelpinnarna, lagat middag och diskat. Är supertrött och kryper i koj nu. Kroppen håller på att vänja sig vid AIP. Näringstätt med mycket frukt och grönt 😋

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0