Förberedelser

Tack och lov för goda grannar! Idag har vi fått tvätta tre maskiner nödvändig tvätt hos dem. Mindre grejer som underkläder och tunikor har jag tvättat för hand, men alla lakan och handdukar vi behöver för nästa semester-etapp fick vi tvätta hos dem. Miele lovade snabb hjälp med tvättmaskinen när vi kommer hem, de kunde komma redan nästa vecka men vi ville inte vänta med våra semesterplaner.

(null)
Bamses pappa Hugo får lite ryggmassage 💙

I övrigt har vi packat och planerat. Jag försökte frigöra min platta knyppeldyna för nästa projekt, jag gjorde klart Schneeberger-hjärtat på baksidan och klippte av ett gammalt Scneeberger-hörn på framsidan som jag inte har lust att göra klart, men draken var så tilltrasslad att jag gav upp försöken att reda ut pinnarna. Jag fäste istället pinnarna ordentligt och tänker använda baksidan till mitt nya projekt. I höst måste jag verkligen börja göra klart olika handarbeten som blivit liggande, läsa klart halvlästa böcker, sortera i Ugglebo och få lite ordning i min soppa som kallas livet 😂 I vissa delar är jag organisation personifierad och i andra rent kaos 😇 Men jag börjar oxå tänka i banor som att jag inte måste göra klart tråkiga saker eller läsa ut böcker jag tappat intresset för. Att kasta och lämna till återvinning är oxå ett sätt att bli klar med saker.

(null)

En stillsam kväll vid Tvn med två avsnitt av Morden i Midsomer.

(null)
Luna och Nova ringde en sväng och berättade om sin semester 💝

🧺 Godnatt världen 🫧

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0