Onsdan före semestern

… men ska jag frångå tjatet om hur trött jag är? 😂 Näää, jag ÄR trött 😁 Och lite uppvarvad förmodligen.

(null)
På vår innegård 💝

Hade satt väckarklockan på 6.30 imorse men gick upp 5.30 då det var omöjligt att somna om ⏰ Fixade lite jobbgrejer, duschade, gick en lite längre promenad med hundarna i den svala luften. Kom till jobbet strax efter 8 och fixade med utskrifter till imorgon. Möte 9, besök 10.30, uteblivet besök 11, fixade med annat och tog lunch 11.45. Besök 12.30, ett härligt och välbesökt café på innergården 14-15.30 och sist men inte minst hämtade jag upp den skänkta spetsen som ska bli altarduk i Hovsjö. Tog med mig den och åkte till Wedas tygaffär. De hade inte jättemycket linnetyger, faktiskt bara några stycken olika, men ett av dem blir riktigt snyggt till spetsen vi fick skänkt tillsammans med knyppeldynor mm i vintras.

(null)

Hämtade hundarna och körde hem med ett samtal i luren. Maken hade köpt fyra små kinesiska rätter. Perfekt 👌 

Började skriva artiklar till nästa nr av Stadkanten, fick många bra uppslag i Vadstena 📍 Myggrik skogspromenad med hundarna 🦟 Med hopp om att slippa skriva hur himla trött jag är imorgon oxå kryper jag i koj nu 😴 

🌍 Godnatt världen 🌎

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0