Schamponerad

Helt slut. Svullen och virrig. Dagen har inte varit på topp. Osäker på vad det är jag kände så jag slutade analysera och ägnade mig åt bandspetsen istället. Idag blev det ett Schneeberger-hjärta som blev nästan klart. Dock har jag inte en enda bild under hela dagen 😳 Nåt stämmer inte och jag vet inte vad det är. Fick ändå kramar när jag sa hejdå till andra lärare och en liten trollslända av norska ordföranden. Vad 17 är det jag upplever? Eller är det kroppen som är i olag? Är ruskigt svullen om både mage och ben!

(null)
En bild från igår som jag inte visste att jag tagit 😅

Åkte hem nästan nonstop. Stannade i Solberga för maken ville ha glass och jag höll nära på att somna bakom ratten så jag behövde pausa. Han bjöd på spenatsoppa när jag kom hem och ville åka och bada, men jag orkade inte. Inte nån glass heller för den delen. Satte på en tvättmaskin och har suttit med benen högt. Upptäckte att jag duschat i schampo istället för duschkräm så det är lika bra att lägga ihop för idag!

🤞 Hoppas på en bättre morgondag 🤞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0