Snart mitt i…

… semestern. Vi har haft en fin dag på land med sonen och hans familj. Jag vaknade inte när maken gick ut med hundarna imorse, men när han kom tillbaka till husbilen ville Rambo i vanlig ordning berätta att han varit ute 💙 Vi gick upp till huset och sonen med son var vakna. Vi gjorde frukost och lät tjejerna sova.

Älskar min familj

Älskar mina barn och barnbarn

Jag är så rik

 

Vår altan är dom en djungel! Vår granne har verkligen lyckats ta hand om Sune Tryggs pelargoner och bägarrankan jag fick av mina knyppelelever. De blommar utav bara den 🌸 När han kom förbi och jag sa att han hade gröna fingrar sa han att "visst, jag stoppar ner dem i jorden och är den torr så vattnar jag" 😂

(null)

Dagen med barn och barnbarn blev mysig och regnfri. Vi löste vattenproblemet med vattenkrig. Jag vann inte men lyckades blöta ner "små"grabbarna ordentligt med blomsprutan 💦

(null)

(null)
Älskart ❤️

Innan jag åkte och hämtade Ragnar hos nästäldsta dottern tvättade jag upp tvätten som fastnade i tvättmaskinen igår och lagade jag svärdotterns favorit - korvstroganoff.

(null)

(null)
Välkommet som alltid, men inte självklart besked 🎀
 
När jag kom till nästäldsta dottern hade de redan åkt men jag flirtade som vanligt med deras kanin. Idag blev det klöver, maskrosblad och så repade jag lite vinbärsblad. Ragnar var apa-sur och har inte gått att flirta med, inte ens med jordnötter och solrosfrön. Det har säkert gått över imorgon 😄

(null)

Nu känns det som läggdax i den bädd denna gamla body vanligtvis nannar i så…

🌍 Godnatt världen 🌎


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0