Tisdan före semestern

Japp, det är nedräkning. Jag är trött, men jag har ännu några jobbdagar framför mig.

Idag tog jag lite sovmorgon. Pressen släpper, de senaste 8 veckorna ha inneburit en tilltagande stress, men den spontana kram och glada leende jag fick av jaktläraren när jag klarat provet igår var värt "besväret". Detta var nåt jag ville göra, men det blev tufft i allt annnat mitt liv bjuder på just nu.

(null)
Har inte tagit en enda bild idag heller så jag bjuder på en gammal från första skyttet

Idag har jag jobbat administrativt hemifrån och varit på mammografi. En andakt till äldreboendet på onsdag, en förbön och en del telefonsamtal har dominerat arbetsdagen. Har knölat in mer än gränsen imorgon då jag är på plats i Ragnhildsgården, men så blir det ibland. Mammografin var som vanligt bara rolig då jag återigen fick en sköterska med humor. Trots att jag var nyduschad beklagade jag mig över mina svettiga tuttar varpå hon flinande säger att "då skulle du vart här förra veckan". Sen knådade hon in mina behag och lät maskinen klämma till dem tills det gjorde ont. Svar om några  veckor 🤗

Maken har rekondat husbilen och blir kvar på jobbet. Jag har rullat köttbullar och sovit framför Tvn 😇

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0