Från Gästrikland till Knypplingland

Tid är ett relativt begrepp‼️

Imorse vaknade vi på campingen i Årsunda. Vi valde bort morgondoppet, åt frukost och åkte hemåt.

(null)
Det blev omelett extra allt typ. Korv och salladsrester från igår 😋 Omelett är ett perfekt sätt att tillvarata rester 😃
  (null)
2 timmar och två minuter. 15 mil 🚎 

Sonen med familj har bott hemma hos oss under midsommar och vi fick ett par timmar tillsammans. Jag var rätt fokuserad på ompackning och att duscha, men ändå … Vi grillade och kokade korv och spagetti.

(null)
Bamse och Rambo fick låna barnens pool. Skööönt 💦

(null)
Ella har hittat sina fötter

(null)
Wille tycker korv och spagetti är gott

Strax efter fem I hit the road again och körde mot Vadstena.

(null)
23 mil, 2 timmar och 40 minuter

Fläkten pajade i höjd med Norrköping och det blev varmt sista biten kan jag lova 🥵 Men på sonens inrådan startade jag om bilen, vilket blev i Mantorp, och jag fick lite svalka sista biten. Fläkten kommer behöva bytas inom kort. Hoppas att 1. Den orkar hem 2. Det inte blir fullt så varmt när jag ska hem.

Nu är jag incheckad på Vadstena fhsk. Jag har packat upp, spolat på pinnar, njutit solnedgång, duschat en gång till … och klockan har blivit mycket.

(null)
Fantastisk himmel över Skänninge

(null)

(null)

(null)
A room with a view över Vättern 

(null)

Det kan hända otroligt mycket på ett dygn, och man kan ta sig mellan olika avlägsna platser…

Ikväll har jag spolat på pinnar inför morgondagen. Bottenprojekt med keltisk knut står på agendan!

🚎 Godnatt världen 🚙



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0