Hästterapi

Bland det bästa som finns när man känner sig lite nerslagen är att åka ut i en hästhage. Harmoniska hästar har en verkligen en helande effekt på ett tungt sinne. Att få prata med en god vän gör det inte sämre.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Ljuvia och hennes dygnsgamla föl

(null)
Höggravida Conchita…

(null)
… och hennes son Divo som hunnit bli 2 år!

(null)
Divo, tre dygn gammal i juni 2020

Efter ett par timmar i solen och hagen åkte jag hem, gick ut med hundarna och försökte plugga en stund, sen kom maken hem och jag gjorde våfflor med grädde och den sista hjortronsylten från i somras 🧇 

(null)

Framåt halv nio åkte jag tillbaka till hästhagen i hopp om att få vara med vid Conchitas fölning, men hon fortsatte knipa, lilla gumman 🕣 

(null)

(null)
Ligghallen är jättemysig, tycker stona 🐎 

Dax att krypa i koj. Ny dag väntar 🌞 

(null)
Boken där mönstret till ett av mina broderier finns med har kommit. Så kul!

(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0