HUR???

… kunde jag missa årets längsta dag? Den var igår!!! Men jag har inte fattat att det är juni än, lever fortfarande kvar i maj. Mitt liv har rullat på galet fort sen april 😝

När jag prommade imorse kom en granne ifatt med två hästar i tömmarna. Vi släppte förbi dem och lunkade efter medan jag vi rop-pratade med varandra. Så slog det mig hur roligt det måste se ut… där går hon med två höga hästar och bakom lunkar jag med två små "råttor". 

Hann med lite admin innan andakt och mottagning på Gåvorna. Sista gången ever. Nu sommarstänger vi mottagning och Gåvorna. Mottagningen startar i annan del av huset i augusti och i september uppstår café Ragnhild ur Gåvornas aska. Fixade admin som hänger ihop med mottagningen innan jag gick på lunch. 

(null)
Hejdå rummet 👋 Vi ses om nästan 2 veckor 

Hembesök på em och efter inköpet av en låda nuggets på McDonalds satte jag mig att plugga utanför klubbhuset. Det tog över en halvtimme innan jag fick sällskap så jag hann repetera lite vapen och ammunition 🔫 

(null)

Klockan är lika mycket som den brukat vara när jag varit redo för sängen de senaste sex onsdagarna. En arbetsdag kvar innan lite ledighet… eller vad man ska kalla det 😅

🍃🌸🍃🦟💥🔫📖🦟🍃🌸🍃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0