På Gården

Börjar känna mig hemtam på gården med hästar, grisar, får, katter, hundar, råttor, skator, gäss och mås. Åkte dit efter frukost och fölvakade med min barndomsväninna. Pluggade en stund, passade hundar, tittade på när får och hingstar fick byta hagar… men inget föl.

(null)

(null)
Ljuvia och fölet

Grågässen flög sina turer, råttorna sina, skator och måsar delade med visst tjafs grisarnas föda. En vilsam rutin 💞

Åkte hem en stund, tvättade två maskiner och lagade middag samt en matlåda åt barndomsväninnan. Maken har satt in treglasfönster i vardagsrummet vilket vi kommer få glädje av i vinter.

(null)
Det kom några rejäla skurar på em

Åkte tillbaka till gården och umgicks några timmar. Inget föl, men en trött och less mamma to be.

(null)
En trött Conchita 

(null) 

(null)
Ljuvia är så stolt över sitt föl

Tänkte lägga mig tidigt men jag ätit glass och umgåtts med mina egna tankar. Känns lyxigt 💖



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0