I världens ände

Igår låg hela blogg.se nere, men idag funkar det igen, därav min försenade blogg. Inte för att jag måste skriva, men jag tycker det är vilsamt.

Igår fm hämtade jag upp min fixade bil hos maken. Han hade bytt bromsklossar, dammsugit och vaxat den. Jätteskönt med en tyst och ren bil 🚙❤️

(null)Iris vid Trosa havsbad

Jag och hundarna fortsatte ner till mina föräldrar och tillbringade dagen där. Jag följde pappa till läkaren och läkaren var jättebra. Pappa har sina diagnoser på hjärta och lungor sen innan men inget var sämre, så lite mer rörelse i vardagen är det som behövs. På återvägen köpte vi varsin sallad, sen tog vi en promenad till havsbadet. 

(null)

(null)
Härligt väder. Vi njöt en stund 🥰

När vi kom tillbaka åt vi våra sallader, sen åkte jag hem. Tittade lite på tv med maken och gjorde sen några 20-frågorstest på Jägarförbundets hemsida innan jag tog kvällspromenaden i våra myggrika marker. Men vi har gott om småfåglar och fladdermöss 😍

(null)
De biter lätt genom kläder så smällan är till för huvud och ben 😫 Stövlar och vindjacka skyddar fötter, armar och rygg

(null)

Igårnatt sov jag tio timmar, det har jag gjort inatt oxå. En ny dag har börjat där andakt och möte står på agendan. Hepp hepp ✍️ 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0