Nationaldagen 🇸🇪

Imorse ringde inte klockan så tidigt. Strax efter 11 ställde jag upp mitt knyppelbord under kastanjeträden vid Görvälns slott 🕚 Vi blev fyra i föreningen Knyppelpinnarna som satt och knypplade under nationaldagsfirandet. Jättekul! Jag trodde att jag knypplat där två gånger förut, men jag hittar bara en gång i bloggen och det var 2017. Hursomhelst hade vi en jättetrevlig dag.

 
(null)

(null)

(null)

(null)Järfälla musikkår

(null)
Jag blev äntligen klar med version 2 av stolt fjällskivling och blåmusseron 

(null)
OM jag gör om den måste jag få till färgerna!

Strax efter tre packade vi ihop och åkte hem. Hemma väntade, förutom maken och grillspetten, även vår son och hans familj. En härlig kväll med bus och fix.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kokade lite ny rabarberkräm när de åkt och nu sitter vi och hänger vid Tvn. Det blev en himla bra nationaldag!  
🍃🌸🇸🇪🌸🍃🌸🇸🇪🌸🍃🌸🇸🇪🌸🍃🌸🇸🇪🌸🍃




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0