- 10 och myggfritt

- 10 grader när jag skulle gå imorse. Krispigt ❄️ 

(null)
Ja där står den… svampkorgen..,

(null)
Iskristaller 

Dagen blev en bra dag. Mina möten med människor, arbetskamrater och klienter, har gett mig massor och jag behövde verkligen det. Ibland sinar kraften och ibland fylls den på, idag fylldes min kraft på ❤️

(null)

Ikväll har vi ätit lutfisk hos svärmor. Fast hon hade kokat torsk till mig för hon tror inte att jag gillar lutfisk. Jag har aldrig provat lutfisk men tänker att jag får göra det i nåt annat sammanhang. Älskar henne för omtanken dock ❤️

(null)
Jordgubbar till efterrätt 

Nu har vi hämtat husbilen från makens jobb. Äventyr väntar 😁

❄️ Godnatt världen ❄️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0