10 mars

Hittar inga mer skoj fakta än att Vasaloppet fyller 100 år idag och Chuck Norris 82 år. Min dag har varit rörig. Minst sagt. Började dagen på makens jobb.

(null)
Morgonens vy 👆👇

(null)
Min största konkurrent heter Natalie och ser ut så här. Min näst största konkurrent heter Iris och är snarlik… = hård konkurrens 

Åt frukost i hans personalrum med ett par olika personer och gav mig sen iväg. Apotek, möten, krigsångest, gudstjänst, flyktingfrågor, bokade och akuta besök, kollegial handledning kan få beskriva arbetsdagen.

Är trött ikväll. Längtar efter ägg, nötter och choklad🍫🥚 Behöver förmodligen lite mer kcal och är sååå trott på AIP periodvis, även om jag mår så bra av den ❤️‍🩹

Sångsvanen sjunger

Gässen skriver V i skyn

Våren är på väg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0