17 mars

(null)

Idag har jag varit mamma 38 år! Svårt att fatta att denna lilla plutt har blivit så stor 🤔 Att mina barn börjar komma upp i min ålder..

(null)
17 mars 1984

Min dag har varit intensiv. Började med långpromenad i Järna där vi sovit i husbilen.

(null)
🤩🤩🤩

(null)
Spännande 😍 

(null)
Varför? 🤩

Efter frukosten i makens personalrum körde jag hundarna till dagis och började arbetsdagen i Hovsjö. Möte, admin, mässa på äldreboende…

(null)

… lunch, samtal, gudstjänst, samtal och avslutning av dagen med en kollega. Hämtade hundarna och körde hem med samtal i arbetstelefon. 

Precis innan gudstjänsten ringde dagis att Bamse kissar blod. Efter gudstjänsten försökte jag få tid för ultraljud hos veterinären som opererade honom för urinstenar somras. Jag fick tid för urinprov på måndag men har ikväll messat en annan veterinär i hopp om ultraljud imorgon. Har oxå pratat en del i telefon med en kollega, mamma, maken som blir kvar på jobbet och självklart min jämnåriga dotter 😜 

🩸 Godnatt världen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0