29 mars

Luften andas vår

Små fåglar hållet konsert

- Det snöar ❄️


Nej, men inte hann jag några av gårdagens uppgifter imorse. Jag tog fel på dag, för denna förmiddag bestod av möten och samtal. Min kollega kom med den fantastiska idén att åka och äta indiskt på lunchen. Det blev kanoners på alla sätt - god mat, kvalitetstid med kollegan och en stunds miljöombyte 🥰

(null)

(null)

På eftermiddagen hade vi hantverksgruppen och idag kom en ny person igen, en som hade med sig knyppeldyna. Jättekul! Det känns som gruppen tar sig 🥰 Hann ringa de samtal jag inte hann igår och tänker ta nya tag med administrationen imorgonbitti. Kom från jobbet strax efter fem.

(null)
Det snöade på Jesus idag ❄️ 

(null)
Veckans altarbukett är verkligen fantastisk. Den har gått från grönt till att bli mer och mer vit. Superspännande 🤩
 
Maken fick köpa middag på chopchop, så det senaste dygnet har det blivit libanesiskt, indiskt och kinesiskt (eller ska man säga asiatiskt om chopchop?). Ett par timmar vid Tvn med virkningen har fått avsluta dagen.

🍃❄️🍃 Godnatt världen 🍃❄️🍃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0