4-årskalas

Jag älskar att köra bil, och idag har jag fått mitt lystmäte ❤️


Sångsvanar och gäss

landar på leriga fält

… och solen skiner 


Idag har jag varit på fyraårskalas. Åkte tidigt på förmiddagen och kom hem till kvällen. Vi har haft supermysigt med grillade hamburgare, vi hade sol och blev bjudna på  katt-tårta 😻

(null)
Nåt för alla olika "dieter" 

(null)
Jag undviker det mesta, men slog på stort med american dressing idag

(null)

(null)
Blåste ut ljuset 😻

(null)

Körde vilse på ditvägen och en omväg på hemvägen, fantastiska omgivningar.

Hamburgare på grillen till lunch var så gott så jag gjorde en stekt repris till middag, sen blev det en timme i tunnan

Fasiken‼️ Jag har inget att klaga på 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0